Verandering van spijs
Een oud Vlaams en culinair spreekwoord zegt het wijs: “verandering van spijs doet eten”.
Na 9 geweldige en 2 moeilijkere corona-jaren achter mijn kookpotten, heb ik ontdekt dat het ook op mij van toepassing is.
Vanaf 18 april e.k. verhuizen groentensnijplank en potten – minstens tijdelijk - naar de kast en hang ik de pollepel aan de haak. Even geen kruidentuiltjes, geen tomaten, wortelen, koolrabi of pastinaak meer. Minder bakfietstochtjes door Mechelen en ommelanden.
Met een combinatie van spijt en dankbaarheid kondig ik u het voorlopige einde van SOEPER aan.
Hoe bestellen?
Bestellen doet u allereenvoudigst door bij uw soep(en) naar keuze op de bestelknop te klikken. Vervolgens geeft u aan hoeveel porties u wil en of u brood bij de soep wenst. U kan meerdere soepen in één keer samen bestellen. Hebt u de juiste hoeveelheden aangegeven? Dan klikt u onderaan de pagina op bevestigen.
Nu wil SOEPER weten wie u bent en waar we uw bestelling mogen leveren.
> Bent u een bestaande klant (d.w.z. hebt u zich reeds eerder op onze website geregistreerd) dan kan u uw login en paswoord ingeven. Van zodra u dat gedaan hebt, is uw bestelling afgerond en krijgt u zowel op onze website als per e-mail een bevestiging van uw bestelling. (zonder bevestigingsmail is er geen soep besteld)
> Bent u een nieuwe klant, dan hebben we wat meer informatie van u nodig. Vertel ons eerst even of u als kmo (mét btw-nummer) dan wel als particulier (zonder btw-nummer) uw bestelling plaatst. En of u - als particulier - enkel voor uzelf een bestelling plaatst, dan wel in groep met een aantal collega’s samen een soep bestelt.
> Op basis van die keuze krijgt u een invulformulier met verplichte (velden met een sterretje*) en niet verplichte velden. Er wordt u gevraagd een persoonlijk paswoord aan te maken.
> Nu krijgt u eerst van ons een mail toegestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. In deze mail vindt u een link. Wanneer u deze aanklikt, bent u geregistreerd als SOEPERklant. (Vanaf nu kan u regelmatig terugkeren naar onze site en uw bestellingen eenvoudig met uw e-mailadres en paswoord bevestigen.)
> Samen met uw registratie noteerden we uw eerste bestelling. Ook daarvan krijgt u een bevestiging per e-mail. Wanneer u deze mail ontvangt, weet u dat uw bestelling door ons verwerkt werd. We leveren op de afgesproken dag de hoeveelheid soep en brood die u besteld heeft.
Mocht er tijdens de registratie iets niet duidelijk zijn, of niet lopen zoals het hier werd beschreven, aarzel dan niet ons te contacteren per e-mail (soeper@soeper.be) of per telefoon (0473 68 67 55). We helpen u graag verder.